Pubkväll

Hej alla!

Tycker det inte känns så roligt att blogga just nu. För det enda jag skriver om är ju hur jag mår. Sorry! Fast det är inte så konstigt för det enda jag tänker på är ju det! Tro inte att jag vill att ni ska tycka synd om mig eller någonting för så är det inte. Men är bara så himla orolig!

Men i vilket fall var jag på "pubkvällen" i djura igår vilket var hur roligt som helst och mycket folk och ungdommar. Om jag får bestämma så tycker jag sånna typer av fester är det roligaste av allt. för jag har tröttnat på att gå på lucky, tycker det är helt världelöst!!

Först hade vi förfest i höbby och när vi kom till djura var det mat och sen plockades borden bort och det blev dans och massa bugg. Själv var jag nykter och chaufför och jääääklar vad jag fick köra, vi var liksom ett gäng på ca 15 st + några vuxna från byn som också var där och ville ha skuss. Så ni förstår att jag hade lite för mig. Men det är ju kul när man får in någon krona så.

Tyvärr tog jag inga bilder, eller endast 2 cambilder innan jag drog. På mig hade jag min långa tigermönstarade t-shirt i paljett (love it!) och leggings med halvskinn och converse + en fläta i håret ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0