Psykologi

Vaknade för ett tag sen och har ätit lite frukost, setat och läst bloggar, spelat spel på facebook och så. Eftersom jag blvit sjuk är jag hemma från skolan idag, vi har liksom bara en lektion. eller jag har det eftersom jag inte kan/får vara med på idrotten. Men jag kan säga att det går åt rätt håll iaf. Nu kan jag röra mig lite mer utan att få ont på en gång. Har tänkt att jag ska börja röra mig lite mer snart, kanske börja gå till stallet och så. och även ta en ridtur, måste ju se hur det går. Men nu är jag som sagt förkyld så jag får väll vänta lite med det.

Ska sätta igång med psykoligin nu. det är en rätt så stor uppgift som jag inte börjat med, den ska vara inne på torsdag men jag fattar inte ett skit1 Psykologi är verkligen ingenting för mig, usch. Ska även plugga lite samhällskunskap som vi har i läxa. / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0