galet

God morgon :D

Nu har jag mycket att berätta. I helgen har jag struntat att ätit mina starkaste mediciner och supit. Jag var så jäkla sugen på alkohol så så fick det bli.  Det blev en regäl 2 dagars fylla kan jag lova. I fredags var vi hemma hos Lina och firade henne och käkade och sedan vidare till höbby på fest. Deckade typ på soffan för jag var så trött.

Igår fick vi för oss att åka på S2 så vi började förfesta här hemma och sedan drog vi (jag, Lina, Therese, Maria och Ullis) mot borlänge. Det stängde 2 så då stack vi därifrån, körde en drive in på donken och sen hemmåt. Men vi var inte klara kännde vi! Vi ringe hela kontaktlisatan i stort sett och var i stort behov utav en efterfest. (Förlåt att jag väckte er alla!) Vi hoppade av i höbby. Men där var det inge röj så vi (jag, Lina och Therese) började knata hemmåt. Men sen ringde vi till Loken och hörde om han ville hämta oss vilket han också gjorde. Loken är en sån sjukt rolig människa, jag och Therese följde med till han på efterfest och drack upp en kvarting. Vi blev kvar till 7 imorse. Men sen skulle han iväg och jobba så vi drog ner till stallet och tog ut hästarna och mockade. Sen knackade vi på dörren och Ankie öppnade så där vart vi kvar ett bra tag och drack grogg. Ungefär 11 i förmiddags la vi oss. Helt galen kväll, eller morgon ska man säga!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha en helt galen natt/morgon ;) Men det var super kul :D Lite seg i kroppen idag känner jag men de är smällar man får ta :P

2010-03-28 @ 21:47:39
Postat av: Lisa

ja nog hade vi roligt allt :D haha! XD

2010-03-28 @ 22:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0