En utedag

Hejhej

Sitter inte vid datorn så mycket nu. Har så mycket annat för mig på dagarna hela tiden.

Inatt sov jag hos Lina och vi gick upp tidigt för att ta ut hästarna. Det blev att mocka och rida direkt och idag vart det ett riktigt långt pass på banan med Pila och Mambo. Idag testade Lina även att rida Pila som hon inte gjort på 4 veckor. Det gick bra för henne så det var ju roligt.

Annars har vi vart till Insjön för Lina skulle till tandläkaren, vart ute med kaninerna på gården, vart ner till stallet igen. Nu kom jag precis in från en kväll ute i "stankura". Jag, Lina, Therese och Johan har åkt snowboard och spark. Går så fort nu ju, jättekul! ;P haha man känner sig som ett barn!

Ska ta sista kvällsmedicinen nu och sova. Man blir så trött av att vara ute i kylan en hel dag. Imorgon ska jag äntligen få träffa en läkare. Det var verkligen på tiden känner jag. Magen blir bara värre och värre:/

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Caroline

hoppas det går bra hos läkaren ! <3

2010-03-05 @ 08:13:12
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

<3

2010-03-05 @ 12:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0