En tidig fredag kväll för min del

Har precis bytt sängkläder och duschat och ska gå och lägga mig nu. Känner mig så trött och slut. (Det är verkligen inte konstigt egentligen eftersom mitt HB låg otroligt lågt.) Det är alltid en oro att gå och lägga sig på kvällarna också efterom jag vet att det gör ont när jag ligger ner, usch..

Har bara gjort det jag kännt för idag. Jag, Sarah och Kaisa tog oss en promenad i det otroligt fina vädret. Sen har jag vart hos Pila länge och myst med henne och gett na massa gott och bortat henne så hon blev så nöjd så :) Jag hade ju tänkt rida en nej, det satte armen stopp för! (alla fel nu va?)

nej ska sova, lyssnar på låtar som påminner om Thailand och DRÖMMER mig bort och önskar jag vore där!! Godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0