Ångest för skolan

Det här har verkligen vart en lugn och seg dag för min del. Nu sitter jag här och har precis käkat kycklinglassange. Jag vart så fruktansvärt mätt så nu vill jag bara spy upp allt. Det har iaf vart en rolig dag på msn idag (haha kan man säga så?) Nej men jag har snackat med folk jag inte pratat på ett tag, trevligt :)

Har ångest till tusen inför imorgon. Jag vill inte tillbaka till skolan efter 5 veckor därifrån och 3 lugna och sköna veckor hemma. Visst jag har haft långtråkigt, men det har vart så välbehövligt för mig och jag skulle gärna vara hemma en vecka eller två veckor till. Tänk nu ska det helt plötsligt ställas massa krav och massa skoluppgifter ska göras, blä. Men jag får se det som att jag får åka lite med min älskade BETTAN ;)

Nu blir det att ta sig ett bad och bädda rent i sängen och så. /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0