17 KILO!!!

Godmorgon! Det är så tråkigt att inte ha någonting och blogga om tycker jag. Bara vara hemma och skriva om hur många timmar jag sovit under natten, när jag äter, när jag skiter hur mycket värktabletter jag äter o.s.v..haha skoja. Men det kan ju knappast vara roligt och läsa men tyvärr blir det så.

Men jag vaknade tidigt och har hunnit med att göra klart psykologin och skickat in den så känner mig ruskigt stolt över det! Har även börjat plugga till halvtidprovet i samhällskunskap som vi har om 3 veckor. Jag som inte är den värsta pluggisen känner mig skitduktig!! :)

Jag kan ju passa på att säga att:
Sveriges befolkning äter i snitt 17 KILO godis under ett år. Det är mest i världen och dubbelt så mycket jämfört med genomsnittet i EU. Är inte det helt sjukt!!! Nu under påsk veckan äter vi dubbelt så mycket jämfört med andra veckor, Vad är det här Sverige!? Skönt nog ligger min siffra på NOLL, men det är väll någon annan som sitter och klämmer 34 kilo istället? ;)


Hörs senare! / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lisa jag är nog den som klämmer i mig 34 klio, jag är nog den som äter för dig! Fy skäms på mig!

2010-03-31 @ 11:47:38
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha nej det tror jag inte Carro! :P

2010-03-31 @ 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0