In my head.


Så mycket tankar finns i mitt huvud, så känns det ofta men ibland behöver man bara skriva av sig allting och lätta på trycket och alla funderingar man har.

Jag funderar ofta på mitt utseende, alldeles föör ofta. Ni tycker säkert att jag skriver om det mycket här men det är ingenting mot hur mycket tankar och energi som går åt till att tänka dessa tankar. Allting som folk säger gör jag om till det negativa. Jag mår hela tiden riktigt dåligt över vad jag äter, hur kläderna sitter, valkar, dubbelhaka, att jag tränat för lite och alla komplex jag har. Just nu är jag i en svacka igen, svackan då ingeting hjälper, det spelar ingen roll hur många fina komentarer jag får, hur många andra feta mäniskor jag jämför mig med, nej just nu är jag i min egna värld och "lyssnar" inte eller vad man ska säga.

Det finns dagar man känner att: men herregud Lisa, jag är ju fin som jag är och tar inte andra personer för den jag är kan dom dra! Men det är efter det som svackan kommer. Ena dagen mår jag bra och andra dagen vill jag bara gräva ner mig i en grop.

nej nu längtar jag till min operation jag är så jävla less på detta..


Kommentarer
Postat av: A

Är du galen kvinna?! Vackra du operation, nu hänger jag inte med..

2010-07-01 @ 21:29:57
Postat av: Sofie

Du och jag Lisa! :)

2010-07-03 @ 00:04:56
URL: http://sofiedragsten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0