1 Juni

Vad skönt det var att vara i Turkiet, inte behöva tänka på några problem eller liknande alls. Nu är det så mycket att tänka på inför studenten och jag börjar känna mig en aning nervös inför allting. Nästa vecka är det studentveckan liksom!

Men iaf var jag hemma både igår idag och blir imorgon också. OP och BF är borta på kanotpaddlig från igår till imorgon. Känner mig verkligen inte helt bra, känns som jag har lite av varje från allergi, bröstbensinflamationen, förkylning, illamående och huvudvärk ungefär så jag stannade hemma från det. Tycker det är lite synd eftersom jag kan tänka mig att det hade vart väldigt roligt.  Fast det känns faktist väldigt skönt at bara vara hmma och vila också. Idag sov jag till klockan 12 vilket inte har hänt på år och dagar. Lina hade försökt få tag på mig för hon ville luncha. Så då stack vi til gagnefs pizzeria och käkade en sallad i den helt underbara vädret!

Annars har jag, Lina och Sarah vart nere i stallet och fixat och städat. Lussan flyttade ifrån stallet igår också. Känns otroligt skönt att det bara är 3 hästar i stallet, vi har fått så mycket mer plats men samtidigt tycker jag synd om Lussan som få stå själv i en hage nu, stackarn!

Har så mycket jag vill skriva, men jag får inga ord och kan inte skriva det här/ vill inte aslöja för mycket än etersom jag inte vet vilka som läser. Men jag lovar jag kommer berätta senare om vad som händer i mitt huvud! Nu ska jag sova / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0