Torsdag

Godmorgon!
Jag vaknade precis upp från soffan. Egentligen har jag vart vaken sedan 6 för att min bil skulle lämnas in. Just ja, jag har inte skrivit det här. Men iaf i måndags var jag ute och åkte på riksvägen och mötte en lastbil. Sen smäller det till regält, och vad ser jag då på rotan tror ni? Jo ett fett strort jävla stenskott/kross. Som tur var kunde jag köra hem eftersom det var på sidan. Men satan vad arg jag blev!! Så himla onödigt. Men nu är bilen in och ska få det reparerat, eller en helt ny ruta blir det faktist! Stackars lilla Bettan då :/

När jag kom hem från Leksand blev det till att lägga sig i soffan och sova,är så trött och slut. Jag vill bara bli frisk NU, har inte tid med att vara sjuk. Jättefint väder har det vart hela veckan men det kan då inte jag njuta av.

Nej jag ska lägga mig i soffan igen nu/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0