Studentveckan börjar idag!

Måndag och idag har studentveckan börjat. Åkte buss till skolan idag (vilket jag inte gjort sen kanske oktober?) för att jag skulle kunna dricka. Halv 9 hade vi övning i kyrkan inför fredag och efter det studentfotboll och för vårat lag gick det väll inget vidare. Eller vi hade ju knappt ett lag heller för den delen. Vi är ju bara 10 st i klassen och vi var bara 3 från klassen som var med, sen hade vi några andra med också. Själv är jag världelös på fotboll och riktigt bollrädd. Har aldrig gillat bollsport över huvudtaget. Har en riktigt bra jämförelse: Sätt alla duktiga fotbollsspelare på en varsin häst och ha en galopptävling eller något sånt istället!! För en person som aldrig har ridit skulle vara livrädd, ungefär så är det för mig när jag sk spela fotboll, jag hatar det!!

Just nu sitter jag med myskläder och tar det lugnt. Men snart ska jag knäppa en bira och fixa mig för att åka till Leksand igen. Först blire grillning hos Hanna och efter det troligtvis Skutan!

Denna vecka blir det troligtvis inte så mycket uppdatering, men jag gör vad jag kan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0