Söndag

Hej på er!

Jag kom hem från jobbet för ett tag sen. Det var ganska länge sedan jag jobbade men idag ringde dom in mig för att en hade blivit sjuk. På tisdag börjar jag jobba och kommer jobba jättemycket ända till 12 Augusti. Jag hade egentligen jobb ännu längre men den 14e åker jag och Lina till Tunisien ju.

Annars så har vi haft vårt traditionella betessläpp idag. Iår var det endast 5 hästar som släpptes och det var våra 3 från stallet, Zelda och Meja en till häst från insjön. Tråkigt att det är så få tycker jag, för flera år sedan på tiden när vi hade Pajaz och Laban var det 12 hästar som mest tror jag, riktigt roligt att titta när de gjorde upp rangordningen! :)

Iaf är jag fortfarande sjukt sliten från Studentveckan, igår var jag chaufför och kom hem 1 kanske. När jag la mig dunkade det i hela huvet, jag mådde illa och trodde att jag skulle behöva springa på toan och spy. Men jag slapp det och somnade tillslut ändå, Men usch vad dåligt jag mådde, kände mig nästa full! Kvart i 12 ringde Lina och väckte mig idag, helt död kände jag mig. Så nu tänker jag borsta tänderna gå och lägga mig. Måste försöka återfå ett normalt vardagsliv känner jag!

Imorgon kommer någonting riktigt spännande att hända, mitt hår åker nämligen av, lite nervös är jag men ää det är bara hår, eller mitt hår betyder mycket för mig men nej nu ska det hända någonting nytt! Jag visar bilder på resultatet sen!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0