rubrik

Zandra kom aldrig idag för hon hade sådan hosta. Men jag cycklade ner själv till stallet och öl hade jag med mig allt, så jag hade min egna lilla fest där, höhö. I vilket fall blev det en ridtur i åskvädret, Pila skötte sig utmärkt. kanske för att jag hade alkohol i kroppen och lite extra avslappnad? ;) Men något som gjorde mig lite orolig var att hennes bakdel eller troligtvis högerbak hakade upp sig några gånger. Det märks att hon börjar bli gammal kärringen!

Annars har det inte hänt så mycket, jag var nere i stallet i flera timmar och fixade med allt möjligt, sen har jag städat, lagat mat och grejat lite här hemma. Nu ska jag byta sängkläder och ta en dusch innan jag lägger mig. / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0