Promenad och bad.

Hejhej

Godmorgon eller vad ska man säga? nejnej jag har faktist vart vaken sedan 9, jag kunde inte sova nå längre så då klev jag upp åt frukost och sedan åkte träningskläderna på och så blev det en promenad med Kaisa! Känns hur bra som helst att jag har börjat röra på mig igen, äntligen har jag tid och ro för det. Man hinner tänka och fundera på så mycket under en promenad, underbart. Sen har jag verkligen blivit duktig på att äta nytigt igen!

Nu har ja precis tagit mig ett bad så nu är det dags att fixa iordning någonting att äta eftersom Mamma och Pappa är i ockelbo. Tilda är i stockholm så jag har hela huset för mig själv, fast det spelar ju ingen roll etersom jag ändå bara jobbar. Men nu dnkar jag musik här ;) Jag jobbar kväll idag och imorgon är det dagstur. Men det blir roligt när pengarna kommer in och jag kan börja spara till det jag ska göra om ca ett år :D Åh vad jag längtar!!!

Nu är det dags att äta och fixa sig för jobbet! / LS





jag älskar att höra dom orden. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0