Onsdag

Dagen har bestått av jobb. Jag slutade kl 2 så då gick jag och Lina ner till stallet och Siri var med. Vi tog oss en tur "runt djura" som är den vanliga vändan jag brukar gå. Jag gick med Siri och Lina red på Pila. Det vart en effektiv tur eftersom Pila går ganska fort! Siri stackarn vart helt slut eftersom det var väldigt varmt då, haha.

När jag kom hem var det dags för käk. Det hela började med att mamma hade gjort någon pestosås som jag skulle smaka på och såklart var creme freshen gammal som hon hade gjort den på så jag höll på att spy! Sedan skulle jag blanda ihop en egen sås (fisksås) som det bland annat var majonäs i, tror ni inte den var helt gul nä jag tryckte ur den ur tuben, usch jag blev äcklad av allting så istället somnade jag på soffan ute i säkert 2 timmar och nu vaknade jag pecis. Är helt slut efter denna dag så nu ska jag bara ta det lugnt, duscha, bädda rent och sen gå och lägga mig.

/LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0