Lugn dag!

har legat i soffan hela dagen i stot sett, tittat på tv och sovit och som ni ser laddad upp en hel del bilder. Verkligen en skittråkig dag, men såg på ett riktigt bra program på tvn, det handlade om att människor/familjer letade efter hästgårdar och man fick se hur husen såg ut och gårdarna, åå så himla fint det var. jag vill också ha en egen stor hästgård med massa hästar!! Dom visade även en stor häsgård som det fanns över 100 pensionerade hästar på. tro dom hade mark på över 80 hektar som hästarna gick på! De tog alltså hand om hästar som hade farigt illa, avdankade paradhästar, polishästar och massa annat som fick sluta sitt liv där, Vilken DRÖM det vore att få göra det!!

Nu har jag precis vart väldigt onyttig och käkat glass, men det är så skönt för halsen! Ska snart kila till tvn igen för att kolla på ett program som börjar kl 8. Sudentfest är det på baren idag också, men synd nog är jag ju sjuk så jag ska inte dit. Hoppas på att må bätte till imorgonkväll när vi har klass fest/avslutning hos Anna våran lärare imorgon!
/ LS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0