Ledig dag!

Min lediga dag har vart underbar, superfint väder trots att det för några dagar sedan visade spöregn! På förmiddan åkte jag och Lina till dalviks kvarn för att köpa ett nytt foder till Pila, vilket blev fibergi. Pajaz gick på det fört och det verkar vara riktigt gott för hästarna.

Sen blev det en tur på Pila och Mambo rätt ut i skogen och efter det gick jag och Lina ut och gick, eller jag gick och Lina cycklade och så var Kaisa med. Det blev en långtur på en mil precis som igår och dom sista 3 kilometerna sprang jag så nu har jag fått röra på mig ordentligt idag! :)

Nu har jag duschat och väntar på att Lina ska höra av sig! :)


Balen -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0