Funderingar

Jag har studentveckan framför mig och då blir det en hel vecka av supning såklart!!

Men sen är det faktiskt dags att ta tag i mitt liv på allvar, det här börjar gå för långt, jag har fan fått dubbelhaka upptäckte jag igår!!! Jag har alltid haft en smalt och fint ansike iaf men tydligen inte ens det längre!! Detta beror helt klart på att jag dricker så mycket, alkoholen har alltid vart mitt problem för att hålla vikten. När jag var nykter 2 månader ( i februari och mars) gick jag ner flera kilo och då rörde jag inte alls på mig heller eftersom jag inte kunde. Men sen när jag började dricka gick allt åt helvete.

Men efter studenten kommer en stor förändring att ske. För jag får ju damp av den här jävla dubbelhakan och inte på tal om låren. Men aja jag ska faktist göra någonting åt det, någonting som jag komer att berätta.

Saknar att vara tränad och i god kondition, äta sunt, ut och springa varje morgon (som jag en gång gjorde). Saknar dessutom mitt ansikte jag hade när den här bilden togs, smalt, inga finnar alls (och ingen dubbelhaka) Usch, det här stör mig :P Den ska bort.


Måste även tillägga att mitt hår blir kort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0