Fixa för fest!

Igår jobbade jag ju och när jag kom hem var jag helt slut och gick och la mig ganska snabbt. Imorse ringde klockan 6 och då var det bara att kliva upp även om jag var trött för då väntade jobb. Nu har jag precis kommit hem efter en arbetsdag och känner mig trött fortfarande. Jag tror faktist inte att jag återhämtat mig sedan studentveckan ens!

Men nu ska jag börja fixa iordning mig för fest ikväll, Therese fyllde ju 20 för en vecka sen så ikväll ska vi fira henne! Jag kommer vara nykter efterom jag jobbar kväll imorgon och inte känner mig ett dugg sugen på akohol. Men jag ska ha kul ändå!! :D

Nej men hörrni, ha en trevlig helg allihopa. / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0