Det är över nu!

Ja jag vet inte vad jag ska säga.

Nu är skiten över, äntligen är jag fri och det känns helt underbart verkligen, Men ändå så.. tomt. Men jag har gått i skolan alldeles för länge och det ska bli så skönt att börja jobba och tjäna pengar och göra det man vill, vd länge jag väntat på det här, men NU är det äntligen över. Men jag kommer sakna klassen det kommer jag även omvi inte hade värens bästa samanhållning. OP3!!

Jag hade en helt underar dag igår och jag vill bara uppleva allting en gång till. Idag så sitter jag bara här. Det spöregnar, det är bara allmänt trök allting idag.

Man har haft fullt upp i en vecka nu, en helt uderbar vecka med mycket leenden och alkohol. Nu börjar mitt nya liv, är sjukt sliten och behöver verkligen vila och inte dricka alkohol på länge! Jag ska komma igång med träningen, min nya hälsosamma liv och klippa av mig håret, Jag känner helt enkelt att en förändring behöver ske nu.

nej bilder och sånt kommer någongång, det finns en hel del från veckan, men nu ska jag och Lina sticka till stallet, Känner inte att jag har haft tid med Pila alls den här veckan, Men nuså!! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0