Beslutsångest

Allt gick bra på jobbet idag, fast fick dock jobba över litegrann.  Nu är jag sjukt trött eftersom jag vaknade tidigt imorse pågrund av alla myggor, men jag sitter ändå här med världens beslutsångest om jag ska ta mig en promenad eller inte. Känner verkligen att jag inte orkar samtidigt som jag skulle vilja röra på mig. Ibland jagar helt enkelt samvetet ikapp, man tänker för mycket på vad man har ätit under dagen och då får man helt plötsligt en hemsk ångest.

Men denna kväll får jag inte sova nöjd, för jag orkar verkligen inte gå känner jag nu. Vi får ta igen det sen istället..


ca ett år sedan- då var jag riktigt vältränad mot nu!
Nu känner jag mig som en stor fet valross med dubbelhaka. USCH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0