Balen idag

Tisdag idag vilket betyder bal! Lite nervös är jag men det ska nog gå bra. Ja som ni ser på mitt "fylleinlägg" inatt vart jag ganska så full igår! Vaknade för en timme sen och jag trodde jag hade brutit benet. Jag har verkligen jätteont på insidan av knät så just nu kan jag inte ens gå riktigt?! Hoppas det går över efter en ipren och lite rörelse!

Mamma lärde mig idag att det hjälper inte att ta fler värktabletter bara för att det gör ont, för kroppen kan ändå inte "ta vara" på det på samma gång! Lika med c vitamin också, kroppen tar bara upp det den behöver.

Jaja nu ska jag fixa lite här och sedan duscha innan jag åker till frisören, har tid kl 11 och det skulle minst ta 2 timmar sa hon. Sedan bär det av mot Dalecarlia i tällberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0