Äckliga fluogr!!

Jag har vart ute på ett regält träningspass idag. Det blev en mil med kaisa, först gick jag och sen blev det mestadels att springa. Allting rullade på hur bra som helst tills en svärm med massa äckliga flugor kom och hållde oss sällskap och förföljde oss. Jag hatar flugar, det är det äckligaste jag vet. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag viftade med armarna och hundkopplet, sprang ännu fortare vilket till slut resulterade till att jag vart helt färdig. Nej usch jag har verkligen fobi för flugor, jag hatar detas surrande ljud och nej.. fy fan säger jag!

Men jag är iaf jätte nöjd över att ha sprungit så mycket som jag gjorde idag:)

Nu har jag legat i solen en stund och vilat upp mig, det känndes varmt när jag sprang och solen gassade men inte är det något direkt solväder även om solen lyser. Nu ska jag duscha och ladda krafterna för jobb ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0