18.10

Mår fortfarande skit. Bakis + att jag faktist känner att jag har ont i bröstbenet och revbenen, som jag haft några dagar. Så jag hoppas på att min inflamation inte ska komma tillbaka nu.

Har inte fått mycket gjort idag jag heller, kl 3 gick jag upp ( gick och la mig igen efter det förra inlägget). ikväll ska vi ju fixa flaket och även festa. Men som det ser ut för min del blir det inte att dricka någoting alls idag, utan jag kör ordetligt imorgon igen. känner just nu inte ens för att åka upp till leksand, men självklart ska jag göra det.

Hittade föresten väldigt roliga bilder från igår som jag inte alls minns att vi har tagit. Jag och Sarah ligger på någon gräsmatta? Shit vilka minnesluckor jag har..

nej nu är det dags att ta sig en dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0