veckan

Tja!!

Nu tyckte jag det var das att skriva lite igen, men jag har helt enkelt inte haft tid. Jag kommer knappt håg vad jag gjort dom senaste dagarna men jag jobbar väll näsan alla adagar men i tisdagas var jag iaf ledig. Så då blev det bland annat att åka till granngården och köpa ett nytt regntäcke till Pila, sadeln vi tog hem i måndags ska vi iaf ha, så nu har vi precis allt vi behöver till Pila.

I onsdags vart det lite festande, Jag och Lina drog hem till Therese, och sen cycklade vi till pizzerian för att käka lite. och där vi vart vi kvar ett bra tag och drack öl ;) Sen tillbaka hem till Therese igen.

Igår blev det en ridtur, jag och Lina red Pila på banan och hon sköte sig kanon. och ännu roligare blir det ju när vi har våran egna sadel :D

Inatt har jag verkligen fått sovit ut, jag var så trött när jag jobbade igårkväll så jag visste inte var jag skulle ta väden men nu har jag sovit 10 timmar så nu är jag redo igen!

Vi får se vad dagen har att erbjuda, jag ska äta lite frukost fört och främst, kl 3 börjar jag jobba./ LS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0