utgång

hej på er!

Känner mig ganska sliten ska jag tala om. Igår blev det nämligen utgång på lacky, jag var nykter och körde eftersom jag jobbar idag. Anledningen att jag gick ut var väll mest för att jag ville göra någor roligt, så jag sket i om det blev lite sömn. men det får man sota för nu.. känner mig nästan bakis, har ont i huvet, mår illa och käner mig almäst dålig ch är i stort behov av sömn. Jag kom hem 2 och 6 ringde klockan imorse, usch! skulle ha slutat 12 men jag kunde gå lite tidigare eftersom det var ganska lugnt.

Jag ska snart fara ner till Pila och efter det blir det att vila upp sig inför kvällens jobb 15-21.

Några bilder från igår:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0