Tisdag

heej

Sitter här vid datorn och har allmänt trök bara, är trött och vill bara sova egentligen men tycker fortfarande att det är lite tidigt.

Idag har jag jobbat till 12, och efter det har jag och Tilda legat ute i solen, vi har haft otroligt varmt idag vilket jag tackar för! :D När det var som varmast var det nog ca 30 grader och i solen var det 40 så jag höll på att smälta bort i solstolen, men samtidigt var det så fruktansvärt skönt att slippa frysa när solen gick i moln. På eftermiddan/kvällen blev det riktigt trist väder. Massa regn och åska. Så jag och tilda tog oss i kragen och städade ur stallet sen vi hade kaninerna där för över ett år sedan eftersom Ior tyvärr dog i höstas och Bullen bor hos Linas kaniner. Men nu är det äntligen fixat iaf!

Pila har fått stått inne i boxen i säkert 5 timmar idag, jag tog precis ut henne ur boxen, men jag tror inte hon hade tackat nej till att få sova inne inatt. Det tar hårt på den gammla tanta att vara ute dygnet runt. Varmt och mycket insekter för henne.

 OJ, nu lyser solen igen!

Kanske kommer upp lite bilder senare. / LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0