12 Juli

Idag är det den 12 juli. Datumet som jag alltid kommer förknippa med någonting posetivt och hur duktig jag är! Den här dagen för två år sedan minns jag fortfarande. Jag minns att vi hade vart på parken i floda på komidsommar dagen innnan. Jag och Lina tog mopparna till preem som vi gjorde nästan varje dag och köpte godis. Jag åt en marabou schweizernöt kaka och en mentos. det var senste gången jag åt godis och idag är det två år sedan. Jag tycker själv att det är helt ofattbart att jag fortfarande inte känner ett dugg sug efter godis/chips. Speciellt chips äcklar mig något fruktansvärt.

När jag säger till folk att jag inte äter godis förtår dom flesta inte hur jag klarar mig. Men jag ska tala om att jag klarar mig mer än bra utan alla dessa E-nummer och färgämnen m.m. som godis inehåller ;)

Detta är jag så otroligt stolt över och som det känns nu vill jag aldrig mer äta godis eller chips i hela mitt liv.

:)


Kommentarer
Postat av: Göras

Duktig du är!! =) <3

2010-07-12 @ 11:38:37
Postat av: Caroline

De är bra lisa!!!! Jag beundrar dig! Önskar jag också kunde leva utan dessa e-ämnen ;)

2010-07-12 @ 18:44:20
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0