Peace and Love

Tjolahej tjolahopp!

oj, mycket har hänt sen jag skrev sist. Iaf, jag kom precis hem och såg att det var en STOR skalbagge i diskhon! Det var fan det vidrigaste jag har sett på länge men jag lyckades få ut den och kasta den i soptunnan till slut även om jag bara ville spy, usch!

Jaja i vilket fall har jag hållt till i borlänge denna helg. Jag gjorde ett impulsköp i torsdags, ett 2 dagars festivalpass till P&L! Jag kan bara säga att Jay-Z gjorde hela min P&L iaf!! Har var fan grym!! och det gjorde ju inte saken värre när Alicia keys kom upp på scenen och dom sjöng "empire state of mind", nej det var galet bra!

Det är ju sjukt varmt idag och har väll vart i flera dagen, tyvär lyser inte solen! :( så jag får hitta på någonting annat än att sola då, ska strax fara ner till Pila! :) / LS


Kommentarer
Postat av: Caroline

Det var keri hilson som kom upp på scenen ja misstog mig lite där ;)

2010-07-04 @ 19:00:25
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jaha, haha! Tyckte hon var lite olik sig ;)Men skitbra ändå och det lät precis som om det vore Alicia Keys! :)

2010-07-05 @ 10:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0