Onsdag tolv.femtiofem

Tja!

imorse vaknade jag kl 9, skönt att få sova ut! Så jag käkade lite frulle på en gång och sen tog jag med  Kaisa och Minna så gick vi en mil. Idag var det riktigt skönt för benen bara flöt på och det känndes så enkelt och inte gjorde det ont i knäna heller! sen var det ju riktigt skönt väder också, riktigt kvavt och varmt och inga flugor och bromsar knappt, perfekt! Det bästa som finns är att röra sig när det är varmt och man får svettas lite ;)

Nu sitter jag bara här och slappar och ska snart städa av rummet lite, på sommaren blir det inte så mycket städning eftersom jag knappt är på mitt rum då. Man har ju så mycket annat för sig!

kl 15-21 blir det jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0