misslyckad middag!

Försöke mig precis på att lag lite mat här hemma, och vetni, det gick åt helvete! Skulle göra hemgjorda köttbullar för första gången och sen spagetti till det. Spagettin blev överkokt och kötbullarna ja.. dom håller knappt ihop och liknar inte ens köttbullar fast smakade ganska okej ändå. Jaja jag får koka potatis till matdosan istället och göra en brunsås. Det posetiva med detta var ju iaf att jag inte åt speciellt mycket ;)

Annars har jag jobbat till 2 idag, jag tog cyckeln dit idag med, ska fan ha som mål att alltid cyckla till jobbet. När jag kom hem åkte jag ner till stallet för att rida på Pila. Hon had fått så himla mycket insektsbett på magen precis där sadelgjoden ska sitta så jag sket i sadeln och så red vi barbacka istället. Det blev en mysig ridtur i skogen och Pila var supersnäll.

Nej nu ska jag diska lite här och sen blir det en långpromenad/ LS

Kommentarer
Postat av: Göras

Skönt att höra att hon var lungn =) !!

2010-07-08 @ 19:35:52
Postat av: Lisa

Ja hon skötte sig kanon verkligen! :D

2010-07-08 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0