Måndag

hej på er!

Idag jobbade jag til halv 3, eller jag skulle göra det men gick hem lite tidigare eftersom det var lugnt  (för en gångs skull!) Annars har jag inte gjort så mycket idag mest tagit det lugnt och tittat lite på TV. Men nu kom jag precis hem från en promenad, har inte gått på en vecka nu eftersom jag jobbat så mycket, 7 dagar i rad och det känns! men imorgon är jag äntligen ledig en dag. Egentligen har jag väll tid och gå även om jag jobbar men problemet är bara att man blir så trött av att jobba så många dagar i sträck. Känner även att jag börjar få ont i mina knän igen, inte bra..kanske ska ta det lite lugnt? och så en sak till, jag fick veta svaren från mina prover som ja tog förra veckan och det visade sig att mitt blodvärlde har sänkts IGEN, framförallt har jag gärnbrist. Blir man inte lite irreterad över att det ska vara något hela tiden?! Det kunde väl bara få ha blitt bra nu så jag slipper äta gärntabletterna och få biverkningar,  jag har ändå ätit duroferon i snart ett halvår nu... tur nog lider jag inte av blodvärldet nu iaf, jag ska träffa läkaren snart så vi får se vad han säger.

Jaja, skant babbla nå mer om det där, nu ska jag duscha och invänta att Lina ska höra av sig, Båda är lediga imorgonså vi ska sova i husbilen inatt ;) haha

Föresten, jag fick svar idag så nu börjar det här kännas på ALLVAR :D:D hihi, jag lovar att jag ska berätta vad det är snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0