LUNAR STORM

Lunarstorm
LS8




Nu stänger vi Lunarstorm


"Efter drygt 10 år är det så dags att låta minnena ta vid och ta förväl av en epok i svensk internethistoria. Vi som arbetat med sajten under åren vill tacka alla nuvarande medlemmar och även skicka en hälsning till ni miljontals som en gång i tiden hade detta som sitt andra hem.

Det har varit en otrolig resa!"



Jag är väldigt SÄLLAN inne på lunar, men nu upptäckte jag precis att sidan stänger, Måste säga att det känns lite tråkigt! Det var liksom den sidan man växte upp med i barndommen/ tonåren, ALLA hade lunar och då tyckte man att det var skitkul! På datalektionerna i Insjön när vi gick i 5an- 6an (Djura skola hade sina datalektioner där) smög alla in på den sidan fast vi inte fick, haha shit alltså, det är någonting jag aldrig kommer glömma, Sidan stänger om 33 dagar, Hejdå "Lunar"!

(Nu får jag inte glömma att kopiera hit några gamla blogginlägg, som jag bara MÅSTE ha kvar!)

PS. Jag vet att det ser konstigt ut högst upp men det går inte att få bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0