Lördag

Tja!

Jag vet att jag inte skrivit på några dagar nu och de är helt enkelt för att jag int har haft tid och lust att sitta vid datorn. Det är ju sommar och då borde jag inte sitta här över huvud taget egentligen! Men nu sitter jag här, det har precis åskat och regnat så nu kan jag sitta här en stund.

Annars har det inte hännt något speciellt sen det sista inlägget jag skrev tror jag? Bara jobbjobbjobb och åter jobb känns det som, jag jobbar i stort sett varje dag. Men det ska jag inte skriva nått ner om nu. För jag hinner med mycket annat också. Som Pila, promenader, igår var vi även upp till björnberget för att hälsa på Annkie och Inge i deras stuga och på hemvägen såg vi både ett rådjur och en älg på skogen! :)

Idag har jag jobbat och sen blev det en barbackatur på Pila, hade funderingar på att ta ut Mambo på en körtur men det var då åskan och regnet kom, så jag blev PISSBLÖT när jag cyckade hem från stallet!

ää jag har ingen fantasi att skriva längre och jag blev plötsligt jäkligt trött och skulle vilja lägga mig för natten nu, men jag väntar till 8 iaf, jag längtar redan tills dess, haha!

Ja det visar sig när jag skriver nått nästa gång, imorn blire jobb igen. höj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0