Ledig måndag

Idag har jag vart ledig, min 3é lediga dag i rad. Så inatt sov Lina över och halv 8 imorse ringde klockan för då skulle vi åka till Leksand eftersom vi hade bestämt oss för att äta frukostbuffe på moskogen, och gött vare minsan!

Sen har dagen rullat på. Jag har lämnat in golfen på sevice, klippt hela gräsmattan, vattnat alla blommor och plockat av jordgubbarna, mm så goda de är nu! Jag och Lina har även vart ute och kört Pila runt lera som är en mil, och större delar av vägen fick hon springa så hon blev nog rätt trött stackarn, men samtidigt tror jag hon tyckte det var väldigt roligt, och det tyckte även jag och Lina! När vi kom hem hade hennes svett torkat och all skit hade kommit fram så hon fick sig en kall dusch som jag tror hon upskattade. :) 

Nu har jag, Lina, Eva och Stefan precis vart och badat, börjar bli ganska trött nu så jag ska bortsta tänderna och invänta att solen går ner så man kan sova. Imorgon är det dags för jobb igen (kväll), det känns som att jag har vart ledig i en evighet fast det bara är 3 dagar men nu väntar 6 dagar i sträck, men jag tänkter posetivt, för nu ska det börja sparas, åå vad jag längtar till..!

Nej pöss och godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0