Komidsommar

Godmorgon!

Vilken kväll vi hade igår, helt underbar och varmt som tusan. Det var ju nästan varmt när man hade jacka på sig på natten!! Direkt när jag kom hem från jobbet igår fick jag lov att gå ut och plocka av jordgubbarna på landet och lyckades få ihop 2 stora bunkar med jorgubbar, dom växer som ogräs dom små rackarna!  Efter att vara halft ihjälbiten av alla dessa knott och på gränsen till ryggskott var det bara att skynda sig byta om och köra rally mot floa! Alla var där redan så när jag kom vare dags att knalla till parken, detta var 4é året irad som jag var där, det är liksom en tradition att vara där varje år. Tyvärr var jag ju nykter (eftersom jag jobbar idag) och körde och vi gick dessutom inte in på parken. Istället bar det av mot Rälta där det var fest! Men vi blev inte kvar där länge då det var så hemskt mycket KNOTT. 

Nu har jag precis ätit lite frulle och funderar på vad jag ska göra med dessa timmar innan jag börjar jobba kl 3? olen lyser och himlen är helt blå, tror jag ska lägga mig i solen och bättra på brännan litegrann iaf! :D

/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0