jobbar och sliter

Just nu vill jag inte skriva om nått annat än om klagomål, usch för denna dag! Jag är verkligen helt slut efter en heldag på jobbet och jag har träningsvärk precis överallt..!! och ont i hela kroppen verkligen.

Just nu ligger jag i sängen och skriver och det känns verkligen underbart, men imorgon ringen klockan igen för då blir det jobb. Men ni ska veta att jag kämpar och sliter för något som jag längtar till otroligt mycket och det är det som gör att jag klarar av att jobba så mycket. Räknade ut hur mycket jag kommer få för juli månad och det blir bra mycket ska ni veta :D

nu slår jag igen datorn och sover, godnatt


Du är bäst MIN älskade häst, jag är så otroligt glad och stolt över att få äga dig <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0