Helt slut

Jag är verkligen HELT SLUT nu!!

Jag har hållt igång hela dagen, dagen började klockan 6 och halv 7 satt jag på cyckeln påväg till jobbet. Jag slutade halv 4 så då cycklade jag hem igen. När jag kom hem bytte jag om till ridkläder och så gjorde jag och Lina någonting vi inte testat förut. Vi körde Mambo och på släp hade vi Pila, så nu har båda två får rört på sig ordentligt! Mambo var helt skumig och vit på bogen för han var så svettig! :D

När jag kom hem från stallet var det bara att byta om igen och denna gång var det träningskläderna som åkte på. Jag tog med mig Kaisa och tänkte att vi skulle ta vändan runt lera, det gjorde vi också men det blev inte bara en promenad utan jag skulle kalla det löptur! Jag sprang större delen av rundan men gick också lite mellanåt. Tyvärr förstörde flugorna som vanligt.. jag har världens fobi för flugor, tycker dom är hur snuskiga som helst!

Sen kan man undra när jag har hunnit fått i mig något och äta? och kan säga att det inte har blivit mycket, har fortfarande inte ätit någon middag som jag är van att göra. När jag håller igång såhär mycket blir jag inte hungrig alls utan bara äcklad av allting. Det sägs ju att något hormon bildas / får mer av det när man rör på sig så att man inte blir lika hungrig. Detta stämmer verkligen på mig. Föresten har jag börjat dricka LITE kaffe igen, ungefär en halvkopp per dag bara, magen reagera inte alls som förut vilket är tur, och även kaffe ger en bra mättnadskänsla så man inte äter lika mycket ;)

ää vad jag babblar, nu MÅSTE jag duscha. / LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Lisa du måste äta annars blir det helt fel! Då ställer kroppen in sig på svält och suger åt sig allt som du stoppar i dig!!! De vet du väll :)

2010-07-10 @ 18:51:49
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men herregud det vet jag Carro!:) Skillnaden är bara att nu börjar jag äta NORMALT, annars äter jag som en häst, det märkde du ju på P&L? ;)

2010-07-10 @ 21:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0