Hästägare!!

Idag slutade jag jobba klockan 3, och efter att jag hade cycklat hem och gjort mi klar åkte jag vidare mot leksand för att lämna några prover på vårdcentralen och sen kan man säga kors i taket för jag har nämligen vart på gymmet idag! Är nästan lite chockad själv men jag kämpade på bra och svetten rann överallt tror jag haha. Men det känndes otroligt bra efteråt. Vi fpr se om jag får någon träningsvärk nu då? Det hoppas jag för då kan jag känna mig stolt, törs ju knappt nämna när jag var där sist.. i JANUARI!

När jag kom hem igen cycklade jag till stallet och hämtade Pila i hagen och pysslade om na lite, jag hade tänkt rida men det blev inte så. Isället följde jag och Lina med in till Annkie och så skrev vi ett köpesavtal. Ja det är sant, nu är jag och Lina ägare på Pila. Känns lite konstigt, men jag tror inte jag fattat det än. Men det känns ju bara helt underbart och säga att jag är hästägare till Pila! :) <3


Kommentarer
Postat av: Göras

Underbart!! :D <3

2010-07-23 @ 06:46:32
Postat av: Ja!! :D <3

2010-07-23 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0