Försöker bli trött

Ligger här med datorn i knät och föröker bli trött, men det känns som jag fortfarande går på högvarv och då är det svårt att sova. Det gick bra att jobba iaf även om jag var väldigt negativ till det i morse, chefen var där vå vi pratade lite om mera jobb höst, sen har jag även fått mycket beröm idag vilket är superroligt att höra! :)

Jag tog cyckeln till jobbet och när jag slutade klockan 9 blev det en extatur med cyckeln runt österfors så samanlagt cycklade jag väll ca 1,5- 2 mil så jag fick röra på mig lite iaf vilet var skönt. När jag kom hem var det bara att ta tag i vattningen av alla land, blommor och plocka av en massa jordgubbarsom är underbart goda. Eftersom Mamma och Pappa är borta nu och har vart sen i fredags och Tilda är i Stockholm så får jag sköta gården och huset helt själv. Det är roligt men nu saknar jag faktist mina älskade föräldrar och även Tilda som jag inte sett på år och dagar känns det som. Det är tråkigt att sitta och äta si ärtsoppa helt ensam, och skittråkigt att bara laga mat till sig själv!

Nej ska försöka sova så jag rkar up när klockan ringer klockan 6 imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0