Bra, men ändå dåligt.

Allt känns så invecklat. Är superglad och nöjd med allt, hitils har det vart en fantastisk sommar och riktigt fint väder har vi haft! Är superglad för att jag och Lina har blivit hästägare och idag lånade vi även hem en sadel som vi kommer köpa till henne. :D

Men trotts detta är ändå inte allt bra, (som vanligt?) Jag ska inte klaga på mina fettvalkar nu för det vet ni ju redan hur hemskt jag mår över..

Utan nu börjar jag känna mig dålig igen, och med det menar jag inflamationen i bröstbenet/revbenen som börjar rivas upp och ett blodvärde som håller på att bli sämre igen, jag känner mig allmänt trött och sliten och känner att jag har svårt att återhämta mig, nu vore det skönt med några dagars ledighet men icke då, jag är ledig en dag imorgon vilket ska bli otroligt skönt, men sen fortsätter det på precis som det gjort de senaste veckorna.

Nu längtar jag till TUNISIEN, det ska bli så skönt!!!!

ska snart sova, vi höres imorgon=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0