23?

Fick höra av en arbetskamrat jag inte jobbat så mycke med, att hon trodde att jag var typ 23!? haha hur ska man tolka detta då? börjar jag helt enkelt se gammal ut eller kan det vara för att jag klippt av mig håret? Inte vet jag, Ibland vill man se äldre ut och ibland vill man se yngre ut. Frågan är i min ålder vad som är bäst? Men jag tror faktist att jag uppskattar mer att få höra 23 än 15 iaf!

Idag blåser det ute, riktigt mycket! Solen lyser och den är väldigt varm men eftersom det blåser så jäkla mycket så går det inte att lägga sig i solen för då fryser man ju ihjäl! tråkigt.. Jag har iaf jobbat till 12 idag och nu sitter jag och väntar  på att maten ska bli klar, mamma och pappa kom hem i fredags, vilket känns jätteskönt och roligt :) Och dessutom får jag maten serverad på bordet igen, underbart! hehe ;)

Nu ska jag bara skicka igäg ett mail som jag hoppas på svar ifrån sen kila iväg ifrån datorn, vi får se vad dagen har att erbjuda, hoppas det kan skuta blåsa! Jag trodde jag skulle få öroninflamation när jag cycklade hem idag eftersom det blåste så mycket.

vi hörs, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0