Vilken tur :D

haha nej min mobil är inte alls trasig. Verkligen inte, det var bara att hålla in båda knapparna för att den hade tydligen "hängt sig". Så jag blev så himla glad :D

Jag och Lina åkte ju till borlänge så jag tänkte lämna in min mobil, men det behövdes ju inte. Sen blev det en hel del shopping också, vet inte hur många gånger jag har dragit mitt kort idag, Men det behövdes lite nytt, och mer ska det bli på måndag :D

Nu kom jag precis hem för jag och Lina har vart hos Zandra och hälsat på. Ska testa lite kläder nu som jag inte gjorde i butikerna. Snart kommer Lina hit och sover över!/ LS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehe vilken tur då ;)

2010-01-30 @ 12:07:58
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0