Jag vill ha VÄRME

Jag sitter och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan äta. Så nu har jag kollat igenom alla resbilder jag har på datorn vilket är GANSKA så många.

Har vart ute en kort sväng idag också och satan vad det är KALLT, jag blir nästan irreterad, för jag vill ha VÄRME. haha. Just nu känner jag verkligen att jag vill tillbaka till Thailand, det var så himla underbart. Men Thailand är redan äver nu, vi har redan vart där och det har blivit till ett minne. Det är bara att inse att man bor i ett iskallt land. Fast det dröjer inte så lång tid tills jag och Lina åker utomlands iaf. Men vi har väl inte bestämt när, vilket land vi ska åka till och hur länge vi ska vara borta. Men det kommer bli kanon :D

Nej jag ska försöka plocka lite här på rummet nu!/ LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0