Söndag

Sitter här och lägger upp bilder på facebook och här på bloggen. Det är så mycket bilder så jag blir helt snurrig och vet inte vilka jag lagt upp redan osv. Det kommer snart in några här iaf.

Igår blev det lite mycket dricka så ska väl erkänna att jag känner mig lite trött och sliten idag ;) Först var vi iaf hemma hos Anders i höbby och sedan vidare mot yxbodarna!

Idag vaknade jag rätt tidigt och har inte sovit så jättebra på morgonen. Men sen åkte vi ner till höbby för att hjälpa till och städa. Annars har jag och Lina vart hemma hos Therese, käkat thaimat och vart ner och tömkört våran bästa Pila <3 Mer än så händer det inte här i hedby. haha!

Ja nu är det söndag och helgen är redan slut, buhu. Nejdå, det är bara att ladda inför en ny vecka nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0