Skolan

Jag och Sofie har satt oss vid en varsin dator i green room så här sitter vi och skriver i våra bloggar. Vi har hål till 11 ungefär så vad gör man inte?

Jag har så jäkla ont i magen så jag håller på och bli tokig. Skulle vilja åka hem och lägga mig i soffan men jag måste ju skriva samhällsprovet som jag känner på mig att det inte kommer gå så bra. Sen har vi en svenskalektion som jag redan är klar med det arbetet vi ska göra då. Så kanske kanske kommer hem lite tidigare. Vi slutar i vilket fall vid 2 så dagen blir inte så långn ändå.

När jag kommer hem blir det att ner till Pila, hade tänkt och rida eller tömköra henne. Är ju så sjukt shoppingsugen också så jag skulle vilja dra till borlänge. Fast har ju psykologin som ska vara innne imorgon så nej. 

Ses i eftermiddag /LS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0