packar

Nu har jag börjat packa. Det är verklien skitsvårt och nu när vi ska vara kvar i 2 veckor också. Det blir helt enkelt att ta med sig tvättmedel så man kan tvätta om man behöver. Jag har redan fått ner en hel del i väska men långt ifrån allt jahg vill ha med. Problemet är bara att resväskan börjat bli full? Jag har dock inte vikt ihop kläderna så noga än utan mest kollat vad jag ska ha med och lagt det där. Sen vill man ju inte ta med sig för mycket heller ifall man hittar någonting där eller tvärs om tar med sig för lite kläder och hittar ingenting där. Svårt det här, jag får nästan panik.

Väskan är typ full redan :S Ni ser även min hylla som jag målade för ett tag sen som ska upp på väggen!

Liten packlista:
- Bikini. (har lagt i 5 stycken, ja det är ju dom plaggen jag kommer ha på mig i 2 veckors tid mestadels så).
- trosor och strumpor skrev jag nästan. haha nej strumpor ska nog inte behövas!
- shorts, lagt i ett antal!!
- Linnen och tshirts, lagt i många!
- Klänningar
- Skor- gladiator vanliga och kilklackar, pumps, platå,flipp flopp ballerina. ojoj bara skorna tar up hela resväskan!
- solglasögon
- Hudcremer och solskudd.
- Shampo, inpackning, vämeskydd, silverschampo.
-hatt/kepa- ifall jag bränner hårbotten.

sen massa annt också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0