Nyårsdagen

Ska börja med att säga att stort grattis till min älskade mamma som fyller 50 år idag <3.

Festen igår vart riktigt lyckad och jag tror nog alla hade roligt. Jag själv var som fullast vid 6 innan gästerna ens kommit, det blev en hel del vin för mig, och förest hemma hos Lina. Jag hade väldigt ont i huvet när jag skulle lägga mig inatt. Det blev en tidig kväll, tror vi la oss vid 2 kanske. Men jag har sovit så fruktansvärt dåligt inatt och Kaisa låg på kudden och sov som en stock. Så jag blev lite ihopmosad där, haha.

Släkten är fortfarande kvar här. Det är helt fullt i huset, jag ska väll vara lite socila innan dom åker hem snart. Vi ses ju inte så ofta så det är så roligt och träffa mina släktingar. /LS


Resfebern är förjävlig just nu..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0