Nu..

.. är jag hemma i kyla och snö. blää! jag känner redan hur färgen försvunit och huden är alleles torr, naglarna går av och allt är så TORRT!? Men myggbetten dom kliar då tamme fan ;) Täninsvärken från den hemska trappan till ett tempel känner jag fortfarande av, eller är det kanske från när jag satt på elefantens huvud och red?

Känner mig så fruktansvärt sliten och nu undrar ni säkert varför jag sätter mig här istället för att sova i min SÄNG. Men jag har faktist lyckats sovit på planet och i bilen. Klockan är snart 11 på förmiddan i Thailand. NU brukar jag ligga och steka i solen ju! ååj

skriver mer sen!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åååh vad skönt att ni kommit hem igen tycker jag ! <3

2010-01-19 @ 18:01:38
URL: http://carolineanny.blogg.se/
Postat av: Lisa

ja, men det tycker inte jag ;) skulle gjärna vara kvar i värmen! :D <33

2010-01-19 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0