nej..

Sitter här och tårarna nästan rinner, bara nästan medans jag lyssnar på Whitney Houston.

Jag hatar att skriva jag har ont där och där och sånt, men iaf.

Jag har så fruktasvärt ont i bröstet, känns som hjärtat slår ojämt och jag vill bara kräkas. Bara stoppa fingrarna i halsen och sen är den onda smärtan över, eller man mår lite bättre. Precis som på fyllan när man fått i sig lite för mycket av det goda. Fast nu vet jag att det kommer inte blir bättre av att stoppa fingrarna i halsen.

Men jag vet inte vad det är för fel. Jag hade jättemycket problem i höstas med det här, när jag trände. Jag har precis vart ute och gått med Lina. Vi gick ca 5 km och jag gick ut och pulsade i snön för att det skulle ta lite bättre. Det resulterade ju bara till den här hemska smärtan.

att det alltid ska vara något, "Änt hä he ena så äre he ara"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0